Monday, September 7, 2009

aIr mAtAkU jAtUh lAgi


dEaR mY bLog..

rUpaNya cItEr yG bLog sEbElUm nI..

BrUBaH JaDi Bab Yg PaLiNg SeDiH PuLa..

rinA MeMaNg HePi AfTeR ExaM Tu SeBaB BoLeH JaLaN2....

tApI........

MeMaNG DaH DiTAkDiRKaN BuKAn ReZeKi RiNa Nk PeGI..


TgH eXCitEd bErsIaP,tIba2....

"aLa RinA x JaDi lA kIta nK pEgI jAln2"...


rInA x tAu r Nk cKp aPa....

rEdhA jAlA,tApi......




mEmAnG r rAsA sEdiH..tApI..

bE stRonG rIna! xKaN sEbaB nI nAk nanGis kot??


sEbAk rAsA hAti..tApi rInA x b0yE nGis!!!!!!


s0oO~ rIna wAtlA kEjE...


sIapkn sEeeeEEEmuA aSsiGnmEnt.....


sAmpAi rInA jAdi pEeEeennAt!



n tHen......x cEdaR pUla..

tEtitO DepaN laPt0p....

mAsA nIe lA rInA mImpI..
rIna miMpI maMa,mimPi papa,kimI,ejaN......


aBg adI n aBg aWin.....


rIna mImpI sEmua dOranG daTanG siNi...


rInA hEpI sAngaT dLm mimPi tuE...


dOranG cAkaP mEmanG saJa Nak wt SUPRISE...


x naK gtAu dOranG naK datNG...


taPi.....


rUpanYa kEbaHagia'n iTu hAnyA sEmEntaRa sAhaJa...


dOrang Semua pEgI tInggaLkan Rina....


rIna x bOleH naK thaN lagI....

rIna mEraunG,mEnanGis...ntaHla nK gmBRkn mcM mAna...



lpAs tU...rIna tEjaGa darI mImpI tu....

sAat Tu la rIna x bLeh naK taHan laGi pErasAan tU

mEmAnG jaTuh dEras aiR matA mEngaLir....



hehehhe....besala tU


jUz fEelIng jeW sEbEnaRnya...

kLU daH sTrESs+rIndU fAmilY+sEdiH x dPt kUar..
taPi nOt "h0mEsIcK" k....


tHats dE stoRy....

~rYnNa~










Read more...

Friday, September 4, 2009

dIs tImE fOr mE rElaX n eNjoYYYYYY!!

dEaR mY bLog..


hu3~brU hbIs eXaM gEnEtIc loO0~


pEtAnG niE nAk jAlAn2..


pEgI mAnA2 jA Laa..


yG pEnTinG rYnNa dApAt rElEaSE tEnsi0N..


yAh0oOoooo!!




urm..ExaMm tAdi??????


aLhaMduliLlAh..oKeYla...




urmm.....tApi aPapUn..


eXaM bElUm hAbiS lAgiLa laa..


aSsiGnmEnt pUn bAnYaK nAk kEnA hAntAr....


tApi..whAteVerlA yG pEntIng Enj0y!!!





bY l0vE,

~ rYnNa~





Read more...

Thursday, September 3, 2009

wIsH mE lUcK!!!





dEaR mY bL0G..

dIs wEeK s0oO bz~

eXaM rIna bElAMBaK cgt ...
wIsH mE lUck k...

i'lL d0o dE bEst!!!!

by l0vE..


~ rYnNa~


















Read more...

Tuesday, September 1, 2009

HaTikU sAyU dI siRaM sEdiKit tAzkiRah


Bismillahirahmanirahim

dEaR mY bL0g..

Alhamdulillah hari ni dah masuk 12 hari kita berpuasa

walaupun perut lapar tapi rohani kita jangan x makan juga


makanan rohani cgt3 penting untuk jiwa dan iman kita..


urm..macam tula kata ustazah rina dulu


cebb rina ni malas nak dengar tazkirah


kalau duk depan mulut asyik pot pet pot pet


x reti duk diam n dgr bek2 apa yg dismpaikan


cmpai la ari ni..kwn rina..yang di beri nama mohd farisd


sempat juga menghidangkan juadah..bukan juadah berbuka tapi..


juadah untuk santapan sang hati dan jiwa yang gersang sejak menjejakn kaki


kat unimas nie...


dia tegur ngn kitorang,kita mesti amalkan hidup islam


kena tutup aurat,kena jaga pergaulan,urm..macam2 lagila


dia pun ceritala........nanti kat akhirat nanti orang2 kafir akan berkumpul di satu tempat


lepastu nanti Allah akan tanya dorg..knp x masuk islam???


lpas tu nanti dorang mesti cakap yang orang Islam sendiri tak pernah nak bagitau yang

agama islam itu adalah agama yang benar....


oleh itu,sebelum terseksanya orang kafir..kita yang akan menerima dahulu seksaan dan

azab dari Allah....


Eeeee..tkutnya...macam mana kita nak bagitau ngn dorang????


nanti dorang x kwn ngn kita la,,


nanti jadi masam2 muka la...


em...susah2..memang betul apa orang cakap..


bukan senang nak berdakwah sebenarnya..


s0ooooooooooooooo...


kawan2 sekalian,sama2 kita bincang macam mana nak selesaikan masalah ni supaya kita

bukan tergolong dari orang-orang yang terseksa sebelum orang kafir..


juz dr0p your comment k? =) tima kaci





Read more...