Tuesday, June 29, 2010

BAIK KE??

Dear Diary,
Rina apa dah jadi ni???
Penguin Emoticons
saya tau saya memang perempuan yang cepat terasa
n kuat merajuk, saya tau sifat tu hanya memakan diri sendiri saja
saya memang nak buang sifat tu
tapi susah sangat2! mama tegur sikit dah mula buat perngai??
Penguin Emoticons
BAIK?? NOPE!! SIFAT BURUK SGT3!


lagi satu,saya memang degil+keras kepala
ingat diri saya ni saja yang betul
kuat sangat melawan orang cakap
dah tau diri sendiri salah
tapi x pernah nak minta maaf malahan melawan lagi
konon diri tu yang betul
Penguin Emoticons
ITU PUN BAIK KE?? BURUK!!


saya pun pernah nak azam
masa cuti ni nak bangun awal pagi
nak solat di awal waktu
baca Al-Quran,selembar sehari pun dah cukup
baca Al-Makthurat after solat subuh n asar
tapi.......................
buat memang buat tapi x konsisten langsung!
ari ni buat,esok dah malas
lepas tu esok dah semangat nak buat
tulat lagi,,dah malas dah..
erm.....benda kecik macam ni pun susah nak buat!
Penguin Emoticons
BAIK KE MACAM NI?? BURUK LA RINA...
kena buat hari2,walau x semua pun,,yang penting ada..
walau sedikit pun yang penting berterusan!


memang susah kan nak jadi BAIK
kenapa la susah sangat!
memang SUSAH kalau nak BERUBAH!!
Penguin Emoticons
kadang2 geram dengan diri sendiri..
tapi xapa,yang penting KESEDARAN+MUHASABAH DIRI
mulai saat ni saya akan terus mencuba dan mencuba!
hehehe,,jangan anggap semua ni satu BEBANAN
ianya untuk kebaikan diri sendiri juga,betul x diaryku syg?
so,buat dengan hati yang terbuka dan hati yang gembira~
Penguin Emoticons
bak kata pepatah "Alah bisa tegal biasa"
kalau hari2 buat mesti dah biasa,
walaupun pada mulanya pahit yang di rasa.. :)
Penguin Emoticons

by love from me:
Love Emoticons
arinah


No comments: