Monday, July 5, 2010

3 ari lagi? :'(


Dear Diary,
pejam celik dah 2 bulan dah berlalu
rasa sekejap sangat masa berlalu
and sekarang..dah tinggal 3 ari lagi nak balik sarawak
memang la rasa sedih
QQ Emoticons
tapi apa boleh buat,saya kena truskan perjuangan yang belum selesai
walaupun terpaksa meninggalkan jauh org2 yg tersayang
walau kaki sebenarnya berat nak melangkah
walau hati rasa "terpaksa"
tapi bila tengok muka mama papa yang bersusah payah
n impian yang mereka sandarkan begitu tinggi
terasa bersemangat rasanya nak kembali berjuang
ya! saya mesti jadi KUAT!!
QQ Emoticons
hehehe,,kena semangat selalu!~
GAMBATEH!!~
saya berazam akan belajar besungguh2
xmau ponteng2 lagi+xnk maen2 ag..
kena wat betul2..
"Jangan main2 dalam bermain!" hehe..
QQ Emoticons
kena serius and buat betul2 dalam wat smthng..
even apapun,,tidur ka,,kena tidur betul2..
QQ Emoticons
bermain ka,,kena bermain betul2..
saya harap,,azam saya ni x jadi mcm hangat2 tahi ayam ja..
saya harap akan terus bersemangat!
Demi ALLAH..
Demi keluargaku sayang..
Demi mama papa..

Demi masa depan saya..
dan demi............. QQ Emoticons
hehe.... Mr.S :)

InsyaALLAH..selagi nadi masih berdenyut..
selagi jantung masih berdegup..
selagi itula saya akan terus berusaha
jadi yang terbaik antara yang terbaik..
tak kan pernah berhenti walau sampai ke nafas terakhir sekalipun...
INSYAALLAH..Aminn

by love from me:
QQ Emoticons
arinah


No comments: