Thursday, July 22, 2010

:)


Dear Diary,

Hari2 yang dilalui terasa sangat sibuk sekali

QQ Emoticons

Nak update blog pun susah sangat mencuri masa yang ada

The first thing I would like to share..

Rasa hepi sangat..Alhamdulillah..Great thanks to ALLAH..

QQ Emoticons

ALLAH dah makbulkan doa2 kami..

sudah tiba masanya untuk

Membuka lembaran baru dalam hidup kami berdua

X sangka sangat2 rasa baru semalam jumpa dia,Mr.S

QQ Emoticons

berpakaian baju biru pengawas sekolah rendah

tapi sekarang,semua dah berubah..masing2 bawa haluan hidup demi capai cita2 yang diharapkan

apatah lagi sekarang dah masuk dunia baru sebagai seorang mahasiswa

walau jauh terpisah,utara dan selatan,tapi bersyukur sangat3..

titisan air mata kadang2 datang tanpa diundang

QQ Emoticons

bila ingat kembali hati rasa dihiris2,sedih sangat2..

saya bagai terperangkap di tengah lautan,hilang arah tujuan..

QQ Emoticons

saat seorang pendidik yang sangat2 saya hormati mendoakan KEGAGALAN dlm hidup

saya hanya kerana CINTA..

orang kata,”kalau belajar terguling2 sekalipun,makan buku sekalipun

xkan berjaya andai seorang guru x menghalalkan+memberkati ilmu yang di ajar”..

saat tu rasa dunia gelap sangat2..dalam kegelapan malam..

diri tersungkur pasrah menerima takdir yang ada..air mata x henti2 mngalir deras..

QQ Emoticons

memukul hati tanpa belas kesihan..

salah kah aku untuk mencintai diri adam??

Lagipun,saya x pernah satu sekolah dengan dia..

Ini semua peribadi saya,dan saya rasa saya ada hak untuk semua tu..

Andai ku terima kegagalan,terbayang mama menangis penuh kekecewaan..

TIDAK! saya x kan pernah biarkan mama papa menangis kerana kecewa

QQ Emoticons

XKAN SEKALI2..walau bertarung nyawa sekalipun,,saya akan terus memburu SENYUMAN BANGGA dari mama..

Tapi satu perkara yang saya masih x faham..

Masa tu,saya x pernah pun terlintas di fikiran putuskan hubungan kami

Walaupun sebab hubungan kami la keadaan semua jadi keruh

Malahan masa tu saya rasa saya dapat KEKUATAN untuk tempuhi semua tu

ya,saya terus bangun walau banyak kali jatuh tersungkur

QQ Emoticons

Hari2 yang saya lalui,terpaksa telan cacian dan makian

Walau diri dipulaukan tapi..apa boleh buat.. hati tetap TABAH!!

QQ Emoticons

Sampaikan satu saat kami dipaksa bersumpah depan Al-Quran dengan beberapa orang saksi

Andai kami terima kegagalan,itu bermakna hubungan kami berakhir sampai di situ sahaja

Tapi…sumpah tu x dilakukan..Mr.S x setuju sangat3..

Ingat lagi kata2 dia “biar takdir ALLAH yang tentukan segalanya!walau sampai ke

hujung nyawa sekalipun saya tetap akan pertahankan cinta saya..”

Walau dah berkurun berlalu.,tapi kisah tu masih segar dalam ingatan saya..

Sejuta kemaafan saya hulurkan,,seribu kata terima kasih saya ucapkan

Saya faham,mereka lakukan semua tu,ada sebab nya..ada hikmahnya..

Saya x pernah simpan rasa benci apatah lagi dendam..

Saya x kan berada di sini kalau bukan atas jasa mereka juga..

QQ Emoticons

Andai dulu kami DIPAKSA PILIH antara cita2 dan cinta..

Tapi sekarang Alhamdulillah,,kami dapat kedua2 sekali,,cinta dan cita2..

Dan sekarang kami sama2 berjanji untuk menggapai cita2 demi harapan ibubapa

Dan impian bersama..

QQ Emoticons

tapi keadaan sekarang bukan pengukur seseorang itu berjaya

menjejakan kaki ke menara gading bukan bermakna kejayaan dah dapat dicapai

tapi ini baru titik permulaan untuk lebih bekerja keras

Selagi terdaya,saya akan terus berusaha tanpa NOKTAH

by love from me:

QQ Emoticons

arinah

No comments: