Tuesday, July 13, 2010

first day :))


Dear Diary,

Hari ni merupakan hari yang pertama saya melangkah sebagai seorang student second year

Gembira?? Erm,,x la sangat..ok la

Fish Emoticons

Cuma,hari yang pertama ni jugala saya kena hadiri Aquatic Science Colloqium 2010

Felt bored but very informative program, bolehla rasa gah sikit dapat berkumpul

Dengan para ilmuan+ expertise yang hebat2..

Fish Emoticons

Sharing experience more deeply and detail about their research..

Apa yang menarik perhatian saya, mostly study cases area dekat Sabah negeri bawah bayu..

Rasa tercabar bila banyak benda berlaku kat sabah tapi..

sampai sekarang xda siapa yang tahu apa sebenarnya yang berlaku..

InsyaAllah,,mana tau satu hari nanti saya akan berdiri menabur bukti di tanah kelahiran saya

Menyumbang tenaga+ilmu pengetahuan yang ada untuk masyarakat di Sabah..

Erm,,sampai Sarawak??baru semalam..

Hahaha,,semalam bermati-matian berperang dengan perasaan sendiri

Jatuh+menitis air mata,,tapi cover dgn senyuman..

Fish Emoticons

haha,tapi hakikatnya sakit rasa di hati bila terpaksa berperang dgn perasaan sendiri

saya kena gagah+kuat melangkah kehadapan..

kalau sekali menoleh kebelakang,pasti bercucuran air mata,,

siapa yang x sedih bila berpisah dengan keluarga,hari2 dah terbiasa buat kerja rumah+masak

tapi hari ni,,mama yang terpaksa buat semua kerja2 di rumah..

rasa sedih sangat2,,kalau boleh,,saya x mau mama buat kerja sedikit pun,,

cukupla pengorbanan dia selama ni..

tapi,,semalam walau jatuh setitis dua air mata,,kesat cepat2..tabahkan hati!!,,

sebab tiada apa yang saya boleh buat mama+papa bahagia kalau bukan dengan KEJAYAAN

InsyaAllah mama+papa,hari ni..saya akan terus melangkah kehadapan..

Capai apa yang mama papa harapkan,,

Amin2..Doakan saya menang dalam petempuran sem ni..

Harap2 “A” semuanya tumpas di tangan saya..

Fish Emoticons

Amin3………..

By love from me:

Love Emoticons

arinah

No comments: