Monday, August 2, 2010

mampukah aku??

Dear Diary,
hai!~
HelloKitty Emoticonslama dah saya x update blog nie :)
sebab xda interesting story nak cerita
tapi hari ni, saya nak berterima kasih sangat3
pada Encik Nasarudin bin Harith sebab jadi pembakar semangat
untuk saya dan kawan2 untuk terus bekerja keras capai kejayaan..
HelloKitty Emoticons
sejuta terima kasih saya ucapakan
seriously,selama ni saya x tau pun semua tu
dan x pernah terfikir pun tentang tu

Font EmoticonsFont EmoticonsFont Emoticons ????

yup! Honestly,, saya memang berazam sangat nak sambung belajar jadi master student
tapi..x pernah pun terfikir sampai ke tahap PHD
tapi hari ni,,kebenaran telah membuka mata saya seluas2nya
Actually jalan nak dapat PHD memang dah terbuka luas untuk saya dn kawan2 yg lain
cuma terpulang pada diri kita ja sama ada Nak atau x Nak
Seriously, memang peluang dh ada depan mata
terus ke tahap PHD tanpa melalui master..AMAZING!~
HelloKitty Emoticons
Andai x dapat rezeki nak buat PHD pun,
at least saya mesti grab Anugerah Biasiwa Penyelidikan Naib Canselor
hohohoh~ masa encik Nasa ckp psl mnde ni,,
dah mula2 berangan2~ SERIOUSLY! sapa yg x nak klu bnda dah ada depan mata
HelloKitty Emoticons
berangan dan mimpi x salah,tapi jangan juz beranagn jek tapi..
satu usaha pun x ada..macam angan2 mat jenin ja la jawabnya..
HelloKitty Emoticons
hehehe,,tapi sbenarnya saya ada 3 lagi impian saya belum tercapai
n impian nie kira macam impian jangka masa pendek la
saya mesti penuhi impian ni sebelum graduate nanti
insyaAllah..
nak tau pa impian saya?? tapi jangan gelak tau!!
HelloKitty Emoticons
pomis erk!,hanya saya dan awak ja yang tau ;p
actually saya nak sgt2 pandai swimming
HelloKitty Emoticons
boleh belajar sendiri jek kot,tapi x da masa nak pegi swimming pool :(
tengok la nanti saya akan usahakan juga!~
kalau bolehla, before pegi fieldtrip satang island
kalau pandai berenang nanti kan best dapat menikmati saat2 snorkeling nanti..
tapi...kalau x pandai berenang...erm,,hampeh la jwabnya.. ;p
second one,nak ambik lesen diving...
yup.,DIVING~ nak sgt3!!..
HelloKitty Emoticons
hohoho tapi klu berenang pun x pndai..
jagan haraplah wahai cik rina ;p
n yg ketiga....hhehehehe
rina x pandai nak drive kereta lo~
x reti sangat sangat dan sangat!!
kalau suruh rina bawa basikal..
meeemang boleh sgt! laju dgn CONFIDENT lagi!! heehe ;p
HelloKitty Emoticons
rina tkut sebenarnya..tapi apapun kena juga pandai bawa!
harap2 satu ari,lesen memandu akan jadi miliku juga~ ;p
erm,, banyak sangat rupanya kan impian saya ni
hehe tapi..saya ada satu lagi impian......
tadaaaaa~

HelloKitty Emoticons

nak jadi puteri raja sehari yg comel mcm hello kitty kat atas
weeekksss ;p perasan deh!!!
hahahahaha..sowi la hari ni senget sket
sebab dh macam2 impian terbayang2
HelloKitty Emoticons
hehe,,
ermm,,ok la rasa2 nya setakat ini sajala alkisah dalam hidup saya hari ni
nanti kalau makin dilayan,,makin menjadi2 plak nanti angan2+impina yang datang ;p
ok daaa~ jumpa ag nanti :D

by love from:

HelloKitty Emoticons

arinah

No comments: