Saturday, September 4, 2010

bila hati mula melontarkan kata2



Dear Diary,
Alhamdulillah sekarang
dah masuk hari ke2 saya brada di rumah
best3!~~
hehe,,metilah heppi sangat3!!~
miss my katil pink+teddy bear :))
Animated Gifs
tapi,banyak keja nak wat kat rumah nie..
semalam pegi bersihkan
almari buku.. dari buku bersepah tungang langgang
tadaa~!!
Animated Gifs
sekarang dh tersusun cnteek!!
hehe tsnyum ja mama tgk :D

hehehhehe~

pastu, hari ni pula mama bg amanah suh
kemas almari perhiasan plak
rasa macam malas sgt3 :(
tapi..dah tangungjawab,kena r wat
saya wat dari pg smpai petang tau!
sekarang baru dapat rehat..
tapi tegoklah saya punya almari perhiasan!
Animated Gifs Animated Gifs
cantik kan3???? hehehehehe~
esok~ start wt biskut raya!~
hehe,excited plak,,sbb saya lagi suka wt biskut raya
saya nak wat bermacam2 jenis biskut raya kali ni..


nyum3~ :)
hehehe,,nnti saya share agi erk diary cyg?
ermm,,cita psl mamat S tu..
rasa sdey

"hati2,hati jgn sdey erk hati..hati kena tabah,kena kuat!~"

erm,,besala tu, si hati terkilan sikit saja
sebab Mr.S very busy with his business right now..

its ok2!! its orait2~~
yg penting2...
hidup kena happy2!! sntiasa snyum2!!

.. Smile..

hehe,ok deyh! smpai d sni saja kata2 hati :))
nnti kita jumpa agi.. bye!~~

by love from me:
arinah


No comments: