Saturday, October 30, 2010

cerita d seblik dress merah.. :)

Dear Diary,

littlegirlemoticon
cntek x baju nie,,
tomey kan?? hehehehe
rina nk beli baju nie utk dinner
tpi x buleh lak,,ad msalah pnghantaran..
littlegirlemoticon
sdey sgt2 :'( ,,rina x tau nk pkai baju pa utk dinner nnti
cmpai termimpi2 lak..sket kpala fikir..
last2 smalam pegi la kuar tgk2 baju mna yg sesuai..
rasa mcm satu butik tu pegi geledah.....
x jumpa juga! baju cntek2 tp....saiz xda..
Arrgghhhh... tension sgt2!! sush btol nk cri saiz!
STRESS!!


AKU MAHU SAIZ S!!

last2 beli ja la apa yg ada....
last2 rina beli bju kurung moden wrna biru..
boleh thanla,,tp sdeyh..x mcm dlm mmpi rina tu..
rina sbnrnya nak cri dress wrna merh..
tp..x da lo0oooo~
tiba2,,esok pagi adek rina msg,,
"akak,,mama ad beli dress merah utk kakak,,cnteekkk!!"
TERKEJUT sgt3!! ha??????
mcm mana mama tau?????????
littlegirlemoticon
memg pelik sgt kan?? mama memg tau sgla2nya..
x buleh nk smbunyi apa pun dari mama..

DRESS MERAH

erm,,memg nak kan bju tu..
tapi skrg nie dh x smpat dh nak pos..
esok dh dinner dah..
xapala kn??baju biru tu pun cntek! sopan!~
hehehehehehe.....

hati pun mula lah berkata2:
"erm,,Arinah2.. baju+penampilan x pentingla..
yg penting..kecantikan dalaman...
buat apa mau pentingkan kecantikan luaran,,
kalau perempuan cntik sgt2 dkt dalaman..
insyaAllah,, even pakai baju apa pun..
orang tengok tetap CANTIK kan??"
littlegirlemoticon

betul la tu apa yg si hati kerdil ni cakap...
yg pnting,kena jaga batas bila nak berhias...
biar buruk di mata manusia,,tp jagn buruk pada pndangn ALLAH..
betul x????
so,,no stress! juz happy+enjoy+n SMILE!! :D

by love from me:
Love Emoticons

arinah

No comments: