Sunday, November 21, 2010

jum join contest! :]

Dear Diary..
masuk saat nie dah 2 award saya dapat
baru saya tahu dunia blog ni bagai satu family
ada ukhuwah yang begitu rapat sekali :)
award nie,actually bagi saya
satu penghargaan yang cukup2 berharga..
tanda kita di hargai, di terima baik dalam usrati blogger..

Diary,
secara jujurnya..dulu saya hanya satu
diary kecik warna pink,comel...
selalu sorok bawah bantal
bila ada masalah,diary kecik tu la jadi peneman,
dialah saksi segala air mata,segala kegembiraan..n segala2nya..
diary x pernah mengomel.terus setia bersama saya
sehinggalah satu hari,diary saya dirampas n dibakar depan saya
sebab..x taula.. diary tu warden rampas kat asrama dulu..
sedey..
tapi sekarang x lagi.. awak dan awak selalu bersama saya
setia bersama saya..terima kasi kawan2 blogger..
at least ada orang bagi nasihat+dengar betul2 segala bicara hati saya
soo.. jaga betul2 ukhuwah yang kita miliki..
terutamanya dalam dunia blogger nie,.


award?? terima kasih sangat2 ustaz..
x cukup kecik tapak tangan saya nak tadah,
jala ikan saya tebarkan :)
apa2pun,,jum kita eratkan lagi ukhuwah sesama kita..
jum join contest dari ustaz nie..
cara dia senang sangat2,,memang rugi kalau lepaskan macam tu ja...

1)kalau nak hulurkan ukhuwah dalam dunia blog nie,
mestila korang jd follower dia dulu..
follow2 ja,x rugi pun..kalau nak follow..click sini

2)Lepastu..copy pic award yg rina letak kat ats tu..
n link kan dengan link nie (http://www.mencariisteri.blogspot.com)

3)Letak kan sekali pic tu kat side bar
sebagai mark yang korang menyertai contest nie

4)Buat satu entry yang meletop-letop
biar blogger nie gempak n orang ramai berduyun2
ziarah blog korang (wa~memang gempak la :P )

5) Last sekali,tag 3 orang rakan anda

ehem~ saya nak tag:

Pengadilan akan dilakukan oleh orang yang amat pakar,
lagi arif dan bijaksana
xda penipuan,xda pembohongan,xda ketidak adilan..

tarikh tutup contest pada:

13 OKTOBER 2010 - 31 DISEMBER 2010

siapa yang menang dan bertuah
akan dapat hadiah yang sangat2 cute
kalau nak tau apa benda nya..
boleh lah berhubung dengan ustaz
(hhehe,saya pun x tau apa bendanya)

good luck semua..
try la,belum cuba belum tahu :)

No comments: