Sunday, April 17, 2011

jgn jadi PEMALAS!

Dear Diary,

Erm~ knp la mlm nie rs MALAS nak study??

Seyes x da mood!! Hati sayang janganlah macam ni :’(

Tiba2 teringat pesan ayahanda tersayang

Bila rasa saat2 macam ni, baca kembali surat lusuh

Yang pernah ayahanda tersayang berikan..

Dengan malasnya rina pun selongkar kembali kotak2 lama

N jumpa sepucuk surat lusuh yang dah berhabuk dah

Dengan perlahan rina buka

n baca satu per satu..ayat demi ayat..

Kalau nak tengok lagi jelas klik sini

terasa kehangatan titisan air mata jatuh atas tangan

cepat2 rina lap n tarik nafas dalam2

Ya Allah, itulah harapan ayahanda pada rina..

Betapa besarnya kepercayaan dan harapan yang mereka berikan

Tapi rina sini pula malas tahap gaban nak study.

Padahal dorang kat kampung x putus2 doakan kejaya’n kami

Cepat2 rina hapuskan air mata kekesalan

Masih belum terlambat untuk rina memulakan langkah..

By love:
Love Emoticons

arinah

2 comments:

Solihin Zubir said...

sedihnya... T_T

rynna said...

itulah sebenar2 isi hati seorang ayah kan? T_T