Wednesday, May 11, 2011

dalam senyuman aku menangis

Dear Diary..
Dear dulu kita dah sepakat berjanji
bersatu hati xnak fikir pasal hubungan ni lagi
dah termaktub kemas2 dalam entri 
rina akur.. 
kita dah sepakat untuk menyempurnakan 
janji tu bersama2..
tapi dear, maaf rina x kuat..
walaupun rina tau.rina percaya setiap butir perkataan 
yang terkeluar dari mulut itu adalah benar
tapi hati... remuk sangat3..
....................................................................................................
Ya Allah, 
apa pun berikan yang terbaik untuk nya
sesungguhnya mecintai sesorang 
bukan bermakna memiliki dirinya untuk selamanya

Ya Allah Ya Tuhanku,
hanya ENGKAU yang tahu sama ada yang terang
atau yang tersembunyi
jikalau benar apa yang dia katakan 
dan mereka katakan
tunjukan aku KEBENARAN ya Allah

Tapi.. 
andainya itu adalah fitnah semata2
berikan aku kekuatan untuk terus bangun
menyucikan semula semuanya dari najis fitnah
agar CINTA yang berdekad2 lamanya
kembali subur mekar bersama haruman bunganya

tapi..
andainya itu adalah benar dan nyata
berikan aku kekuatan hati untuk menempuh segalanya
sangat sukar untuk ku bangun semula
kerana nya aku tahu apa erti cinta
dan kerana dialah
aku masih berdiri di sini setia menanti
selama 8 tahun dear

seperti akar pokok yang mengeluarkan akar tunjang
yang mencengkam hebat perut bumi
seperti itu jugalah cinta awak
sukar untuk rina buangkan segalanya

andai nya dapat dikikis
masih juga meninggalkan kesan

tapi..
entah la.
persoalan tu tetap jadi persoalan
rina malas nak tanya
sebab kadang2
kebenaran itu menyakitkan

biarlah
Allah sahaja yang maha mengetahui segalanya

apa pun..
semoga bahagia di sana
teruskan kaki melangkah
walaupun saya di utara awak di barat
tapi rina tetap akan tiupkan semangat
hari2..supaya awak terus
berdiri dan berjaya
dalam hidup

itu saja yang rina pinta
awak
BAHAGIA
walau kebahagiaan itu bukan dari saya.

salam sayang dariku
arinah.

eh lupa nak bye2 korang.
papai (dgn nada sedih)

2 comments:

fyy mokhtar said...

nape sedih neyh?? :( dulu fyka guna lagu ni kat blog. tapi dah delete. awk jgn sedih tau :)

rynna said...

thanks. rina dh x sedih agy dah.
oo ye kew? loo nape delete?
besh kan muzik nie?
i love dis song bebeh :)